donderdag 23 mei 2013

Rimmel nagellak

22 mei 2013 Als ik Rimmel hoor, denk ik onmiddelijk aan Kate Moss. Maar die is al een tijdje vervlogen..Vandaag is het tijd om de nieuwste kleurtjes van Rimmel te testen! Niet één, niet twee maar liefst drie nieuwe soorten!

Hier komen ze...

De 60 seconds kleuren van Rimmel drogen, zoals de titel het zegt, in 60 seconden en heeft maar één laag nodig. De kleuren dekken zeer goed en hebben een goede pigmentatie. Hij zorgt erbovendien voor dat je nagels tot 5 keer sterker worden. Ik ben fan!

Captain Khaki
 
At ease




Sun bowner

De cocktail colour in a flash kleuren van Rimmel zijn mijn minst favoriete kleuren. Ik hou van blinkertjes, maar niet wanneer ze uren nadien nog overal hangen. Ze dekken in twee lagen, maar drogen ook enorm snel! Deze twee lakjes kregen leuke en vooral lekkere namen

Cutie Colada                                             Shirley Temple

Tot slot is er mijn persoonlijke favoriet... de I <3 lasting finish. Hij dekt perfect in één laag en houdt lekker lang! Het lakje heeft een mooie pigmentatie en is verkrijgbaar in hippe kleurtjes zoals groen, rood, geel en blauw.

Shout out loud

Wat vinden jullie van deze lakjes? Welke is jullie favoriet? Hebben jullie ze al geprobeerd?




                                      



Geen opmerkingen:

Een reactie posten