donderdag 11 april 2013

Budget babes: Essence My Skin

11 april 2013 Budget babes, hou jullie vast want vandaag stel ik jullie voor: de betaalbare gezichtsverzorging. Say whutt? Essence kwam een heel eind geleden met een volledige lijn beautyproducten voor het gelaat op de markt.

Eerst moet je een test afleggen op de site van Essence. Hier kom je dankzij een vragenlijst te weten welk huidtype jij hebt. Daarna wordt er getoond welke producten het best bij jouw huid passen. Ik heb een normale huid en er werd mij aangeraden om de lijn 'Lime & Cucumber' te gebruik. Zo gezegd, zo gedaan...

 Eerst was je de huid goed met de My Skin Soft Cleansing Gel. Het is een groenachtige gel die zorgt voor de perfecte cleaning van je gezicht. Het ruikt heerlijk en je huid voelt nadien lekker zacht aan. 


Essence My Skin soft cleansing Gel 2,29 euro, Kruidvat

Daarna breng je de gezichtscrème aan over je hele gezicht en hals. De crème droogt snel op dus heb je helemaal geen last van een plakkend gezicht. Er bevinden zich heel kleine fonkelingen in de crème zelf waardoor het je gezicht doet glanzen en de hoogste punten op je gezicht subtiel highlight. 



Essence My Skin moisturizing cream gel 1,99 euro, Kruidvat 

En om vermoeide ogen tegen te gaan, gebruik je daarboven nog de My skin cooling eye roll on met komkommerextract die je ogen direct een frissere uitstraling (en gevoel) geven! 



Essence My Skin cooling eye roll on 2,29euro, Kruidvat 

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze budget producten. Ik zit dan ondertussen ook al aan mijn tweede pot gezichtscrème en derde pull cleansing gel! Zolang het blijft bestaan, blijf ik het kopen! 


Welke producten gebruiken jullie? Heb je deze Essence producten al gebruikt? Let me know! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten