zaterdag 27 april 2013

Nuxe Huile Prodigieuse


27 april 2013 Tegenwoordig kun je er op televisie niet meer naast kijken, de Huile Prodigieuse van Nuxe is een echte hit in beautyland. De olie die je kunt gebruiken voor gezicht, lichaam en haar is volgens velen een echt wondermiddeltje die iedere beauty-lover in haar kast zou moeten staan hebben.


Nuxe Huile Prodigieuse 100 ml richtprijs: 32 euro



Maar is dat nu wel zo?
Het is gemaakt van 6 plantaardige oliën en vitamine E. Het is bovendien gemakkelijk in gebruik dankzij de spray kop. Ik gebruik deze olie op de toppen van mijn haar om gespleten punten tegen te gaan. Persoonlijk ben ik hier heel tevreden over omdat het mijn haar lekker zacht en gezond maakt. Ik moet wel opletten dat ik de olie niet te ver in mijn haar aanbreng, want dan kan ik al snel last hebben van vet haar…


Nuxe Huile Prodigieuse 100 ml richtprijs: 32 euro


Het is ook een ideale lichaamsolie voor personen die last hebben van een drogere huid. Ik kijk er al naar uit om de olie te gebruiken in de zomer om mijn huid net dat beetje extra glans te geven!
Ook de geur van de Huile Prodigieuse is fantastisch. Het ruikt naar een zwoel parfum en doet mij denken aan een zalige warme zomeravond waar je lekker buiten zit met een glaasje wijn in de handen. 


Nuxe Huile Prodigieuse 100 ml richtprijs: 32 euro

Hadden jullie al van de Huile Prodigieuse of van Nuxe gehoord? Wat vinden julie ervan? Waarvoor gebruiken jullie deze olie het meest? 



1 opmerking:

  1. Ik gebruik 'm enkel voor droge plekken op m'n lichaam. Voor m'n haar vind'k deze van Nuxe niet voedend genoeg (heb vrij droog haar)

    BeantwoordenVerwijderen