woensdag 10 april 2013

L'Oreal CC cream

10 april 2013 In de Deautybox van maart vond ik...tromgeroffel...De CC cream van L'Oreal Paris! De watte? Wel, jullie hebben waarschijnlijk al gehoord van BB creams? Blemish balms die dienst doen als gekleurde dacrèmes. Nu kwam L'Oreal uit met een CC cream. CC staat voor color control. Het helpt je gezicht er dus stralend uitzien na het aanbrengen van deze crèmes. Je hoeft bovendien geen fond de teint meer te gebruiken.


 De L'Oreal Paris Nude Magique CC creams (30 ml) zijn momenteel beschikbaar in het Kruidvat voor 13,99  euro.




L'Oreal bracht drie CC creams op de markt. Een anti-fatigue om er lekker fris en wakker uit te zien. Een anti-dullness om er toch iets beter uit te zien én een anti-redness om de rode plekken in je gezicht mooi effen te maken. Elk van deze crèmes zorgen ervoor dat jouw huid er in een mum van tijd FAN-TAS-TISCH uitziet. Maar is dat ook werkelijk zo??

Ik testte de CC cream anti-fatigue. Toen ik de crème op mijn handen deed verscheen er een mooie huidskleurige substantie. (joepie) maar toen ik het aan mijn gezicht smeerde...OH GOD! Al snel ging ik op zoek naar de eerste de beste ontschminker. Mijn gezicht was oranje!





Deze crème is dus helemaal niet geschikt om over je hele gezicht aan te brengen. Tenzij je als pompoen verkleed wil gaan naar carnaval of halloween of course. MAARRR, ja ja er hangt een maar in de lucht! Ik heb deze CC cream anti-fatigue enkel rond mijn ogen aangebracht en ze zagen er ineens niet meer zo moe uit! Hiervoor is deze crème dus wel ideaal. Ogen: check! Gezicht: it's a no-go!

De CC Cream anti-fatigue van L'Oreal doet dus geen dienst als gekleurde dagcrème maar zoals gezegd kun je het wel perfect rond je ogen doen om er iets frisser uit te zien! Good luck!

Hebben jullie al een CC cream gebruikt? Wat vonden jullie ervan? Laat maar weten!

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik momenteel de Anti-Redness CC-crème, ook van L'Oréal en die heeft gelukkig geen oranje kleur, maar blend heel mooi in. Heb meestal zelfs geen extra foundation meer nodig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik deze ook (omdat'ie in m'n deautybox zat van maart), maar vind toch dat hij toch nog serieus donker uitslaat.. Zeker als ik 'm naast m'n vertrouwde BB-creme van Garnier hou .. Misschien ligt het aan de kleur van m'n gezicht, maar zonder wat poeder op de CC-crème kom ik de deur niet uit!

      Verwijderen