vrijdag 12 april 2013

Superdry make-up: hot or not?

12 april 2013 Iedereen heeft vast wel al ooit eens gehoord van  Superdry. Maar het Japanse merk verkoopt niet enkel kledij, maar ook make-up.

Als afscheid van mijn stage bij Steps Magazine kreeg ik een volledige mand cadeau met tal van beautyproducten. Zo vond ik er enkele leuke artikelen van Superdry. Die wou ik toch even testen. Kijken jullie mee?

Wat heb ik allemaal getest? 
- Burnt Coral Colour Blush
- Flamingo colour lipstick
- Pearled pink colour highlighter
- Pink Kabuki Brush


Burnt Coral Colour Blush 


Flamingo Colour Lipstick - Deze heeft zijn naam niet gestolen! 





Pearled Pink Colour Highlighter




Pink Kabuki Brush 17,50 euro





Ik creëerde een look met deze producten. Wat vinden jullie ervan? Persoonlijk vind ik de lipstick iets te Barbie-achtig. Zelfs voor mij! ;-) 

Hadden jullie al gehoord van Superdry makeup? Wat vinden jullie ervan? 

1 opmerking:

  1. Dat borsteltje is super! En de kleur van de lipstick vind ik wel nog geslaagd ;)

    BeantwoordenVerwijderen